Filtri 0
Filtri 0
ELOPS Kods. 8526895 2652466

Garo distanču pilsētas elektrovelosipēds “500” ar zemu rāmi un palīgsistēmu

1 500,00 €
Ar nodokļiem
Krāsa: HAKI
  • HAKI
  • BRŪNA
Size guide My size is :
Nav pieejams tiešsaistē

Veikala pieejamība

Šis velosipēds ir izstrādāts ikdienas braucieniem pa pilsētu un asfaltētiem ceļiem. Tā ātrums un jauda ir ideāla gariem braucieniem pa kalnainu apvidu.

PRIEKŠROCĪBAS

Autonomija

1. režīms: līdz 115 km, 2. režīms: līdz pat 80 km; 3. režīms: līdz pat 60 km.

Ērta lietošana

Pilnībā aprīkots pilsētas velosipēds. Viegli lietojama 1x8 ātrumu piedziņa.

Jauda

Viegli brauciet pa jebkādiem ceļiem ar 250 W motoru un 45 Nm griezes momentu.

Redzamība

Lukturi ar akumulatoriem labai redzamībai un pamanāmībai. Atstarojošas riepas.

Vienmērīga pedāļu kustība

Minieties normāli, pateicoties iebūvētam griezes momenta sensoram (monobloka).

Bremzēšanas jauda

Hidrauliskās bremzes nodrošina jaudīgu un pakāpenisku bremzēšanu.

Instrukcijas


TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

Ko saka mūsu komanda?

Pilnībā izstrādāts un pilnveidots mūsu konstruktoru birojos Lillē.

Mūsu pilsētas velosipēdu komanda izstrādāja šo velosipēdu ar vienu galveno ideju — veiktspēja. Mēs vēlamies, lai ikdienas braucieni uz darbu būtu vienkārši un patīkami gan pa lēzeniem, gan mazliet kalnainiem ceļiem.

Izmēra izvēle

S: braucēja augums 1,55–1,64 m.

M: braucēja augums 1,65–1,74 m.

Ja jūsu augums ir starp diviem izmēriem, mazāku izmēri ir vieglāk vadīt, taču lielāks izmērs ir stabilāks.

Kā darbojas elektrovelosipēda nodrošinātā palīdzība?

Šis velosipēds ar motoru aizmugurējā riteņa rumbā un griezes momenta sensoru ļauj viegli pārvietoties bez jebkādas svīšanas. Motors iesaistās darbībā, kolīdz sākat mīties, un nodrošina palīdzību proporcionāli jaudai, ar kuru minat pedāļus, lai pedāļu mīšana būtu dabiska un pakāpeniska.

Motors/sensors

250 vatu bezoglīšu motors aizmugurējā riteņa rumbā.

45 Nm liels griezes moments.Ūdensdrošs motors ‒ blokam veikta IPX5 pārbaude.

Griezes momenta un kadences sensors klanī nodrošina vienmērīgas un pakāpeniskas pedāļu mīšanas sajūtu, kā arī palīdz ietaupīt enerģiju.

Akumulators

Litija jonu 36 V, 14 Ah (504 Wh) akumulators ūdensnecaurlaidīgā korpusā (IPX5), labākai integrācijai un lielākai drošībai aizslēgts velosipēda rāmī.

Ātra atvienošana ar atslēgu (iekļautas 3 atslēgas), lai to uzlādētu. Iebūvēts rokturis nēsāšanai.Izgatavots no Samsung SDI akumulatoru elementiem, kas ir zināmi ar savu augsto uzticamību un drošību.

Svars — 3,1 kgIekļauta 2 A uzlādes ierīce, kas pilnībā uzlādē 7 stundās.

Garantēti 500 uzlādes cikli, nezaudējot darbmūža ilgumu.

Vadības displejs

Akumulatora bloka vadība tiek veikta ar LCD paneli, kurā ir 3 režīmi un “iešanas” režīms velosipēda stumšanai, ejot blakus.

USB ports tālruņa uzlādei.

Palīdzības režīms

0. režīms: deaktivizēts.

1. režīms: ekonomiskais (+70% liela palīdzība). Pagarina nobraucamo attālumu, taupot enerģiju. Akumulatora darbības attālums līdz 115 km.

2. režīms: standarta +120% palīdzību.Standarta režīms piedāvā labu līdzsvaru starp vieglu pedāļu mīšanu un vidēju enerģijas patēriņu. Akumulatora darbības attālums līdz 80 km.

3. režīms: paātrināts +250%. Maksimāla jauda no motora braucot kalnā. Akumulatora darbības attālums līdz 60 km.

Pastaigas režīms: palīdzība stumjot velosipēdu.

Svars/veiktspēja

Braukšanas pozīcija ar krūtīm aptuveni 60° leņķī ir veiksmīgs vidusceļš, kas ļauj vienlaikus izbaudīt veiktspēju un komfortu.

Velosipēdu pārnesumu attiecība, kā arī izvēlētie mīšanās elektriskās palīgsistēmas komponenti ietaupa jūsu laiku un palielina nobraucamo attālumu, ļaujot jums braukt jebkādā laikā pa jebkādu reljefu. M izmēra velosipēda svars: 23 kg ar akumulatoru.

Rāmis un dakša

Rāmis izgatavots no 6061. alumīnija.

Troses izvietotas iekšpusē. Noņemama aizmugurējā ātrumu pārslēgšanas mehānisma kājiņa.

Šosejas bremzes.

Rāmja svars: 3 kg.

Tērauda dakša: 1,9 kg.

Stūre/iznesums/stūrēšana

Daļēji pacelta lielizmēra alumīnija stūre (31,8 mm).

Stūres platums: 62 cm.

Lielizmēra presēta alumīnija iznesums (31,8 mm), 1 -1/8 collas ar +8° leņķi.

Daļēji integrēta 1 -1/8 collu stūres bļodiņa.

Ergonomiskie rokturi ir ērti un nodrošina dabisku satveršanu.

Piedziņa

1x8 numurētu ātrumu piedziņa samazina svaru un ļauj pārslēgt ātrumus ar vienu roku.

- BTwin ātrumu pārslēgi Microshift TS39.

- 8 ātrumu Microshift H081 11/36 kasete 11/36.

- Viens zobrats: 38 zobi.

- KMC 8.3 EPT ķēde ar ātrās atbrīvošanas sistēmu un pretrūsas pārklājumu.

- Aizmugurējais ātrumu pārslēgšanas mehānisms: B'Twin Microshift RD M25.

Bremzes

BTwin hidrauliskās disku bremzes Tektro TKD32.

Šīs bremzes tiek izmantotas arī kalnu riteņbraukšanā un garantē vieglu, jaudīgu un pakāpenisku bremzēšanu visos laikapstākļos.

Alumīnija pārslēdzēji.

Disku diametrs: 180 mm aizmugurē, 160 mm priekšā.

Riepas

Lielām distancēm domātajām pilsētas velosipēda riepām ir īpaša protektora konstrukcija, kas padara tās ātras un nodrošina labu saķeri uz sausiem un slapjiem ceļiem.

Augstā blīvuma, no borta līdz bortam pret caurduršanu izturīgās riepas ar neilona un papildu 3 mm gumijas slāni nodrošina izcilu aizsardzību pret caurduršanu un saspiešanu.

Riepu izmēri: 38-622/700 x 38C.

Svars: 960 g.

Sēdeklis/sēdekļa statīvs

Putu sēdeklis B'Twin Sport 500 garantē komfortablu braukšanu.

Alumīnija sēdekļa stute ar skalu vieglākai regulēšanai.

Sēdekļa stutes augstums = 350 mm.

Skavas izmēri = 32 mm.

Sēdekļa stutes diametrs = 31,6 mm.

Skrūvējama sēdekļa stute, lai samazinātu gadījuma rakstura zādzību risku.

Apakšējā rumba / pedāļi

Plakanie pedāļi ar metāla asi un alumīnija korpusu.

Plata virsma pēdām, kas nodrošina komfortu un labu saķeri.

170 mm gari alumīnija klaņi.

Iekšējā monoblokā ir izvietots griezes momenta sensors, kas nodrošina dabisku pedāļu mīšanas sajūtu.

Lukturi

Jaudīgs rumbas dinamomašīnas lukturis ļauj jums labi redzēt un būt pamanāmam, lai uz ceļiem vienmēr justos droši.

30 luksu priekšējais lukturis Axa Blueline, kas ļauj redzēt 30 m tālumā un būt pamanāmam no 3000 m attāluma (iekšējā pārbaude).

Aizmugurējais lukturis Axa Blueline padara jūs pamanāmu no 600 m attāluma 220° leņķī.

Iebūvētais kondensators nozīmē to, ka aizmugurējais lukturis paliek iedegts 4 minūtes, kad stāvat.

Bagāžnieks/dubļusargi.

Lai jūs varētu pārvadāt savas mantas, kā arī paliktu sauss un tīrs jebkādā situācijā, šis velosipēds ir aprīkots ar bagāžnieku un dubļusargiem, kas ir īpaši izstrādāti šī klāsta velosipēdiem.

Uz bagāžnieka var pārvadāt līdz 27 kg, tostarp arī bērnu sēdekli. 12 mm diametra caurules padara to saderīgu ar visiem Elops izstrādājumiem bagāžas pārvadāšanai, kas ir pieejami Decathlon veikalos.

Dubļusargi ar skrūvējamiem diviem balstiem maksimālai stabilitātei un izturībai.

Atbalsta kāja

Alumīnija aizmugurējā atbalsta kāja var izturēt svaru līdz 35 kg, lai noturētu velosipēdu stabilu, kad uz bagāžnieka ir uzstādītas somas.

Aizmugurējā atbalsta kāja nesaskaras ar klaņiem, kad apstāšanās reizē stumjat velosipēdu uz priekšu vai atpakaļ.

Saderīgie aksesuāri

Rāmis ir aprīkots ar skrūvju vietām, lai piestiprinātu salokāmo saslēdzēju un gredzenveida rāmja saslēdzēju, kas nobloķē riteni.

Bagāžnieks var izturēt 27 kg, tostarp arī bērna sēdekli un visas mūsu Elops somas.

Maksimālais svars

Maksimālā slodze: 150 kg, kopā ar velosipēdu, velosipēdistu un mantām.

sastāvs

sastāvs

Rāmis: 100.0% Alumīnijs

Padomi uzglabāšanai un apkopei

Glabāšanas padomi

Velosipēdu glabājiet tīrā un vēsā vietā. Ja braucat gar jūru, regulāri tīriet, lai pasargātu no sāls bojājumiem.<br /> Mazgājiet ar ūdeni. Nelietojiet spiediena mazgātāju.<br /> Regulāri eļļojiet piedziņu.

TESTI UN GARANTIJA

Testa produkts

Liels paldies mūsu pārbaudītājiem/pārstāvjiem, kas ir pavadījuši vairākus mēnešus katru dienu braukājot pa Francijas, Beļģijas un Vācijas pilsētām!

Detaļu garantija

Rāmim un stūrei ir mūža garantija; divi gadi elektriskajiem elementiem un rezerves detaļām.

Videoklipi