Garantijas
Garantijas noteikumi
Garantijas noteikumi
Visām Decathlon Lietuva UAB Latvijas filiāle precēm ir 2 gadu garantija no preces iegādes brīža. Produkta
iespējamos desfektus izvērtēs mūsu speciālisti. Ja prece ir defekts, tad atbildīgā nodaļa izvērtēs preces
stāvokli.
Lietoti priekšmeti, pat viegli netīri priekšmeti vai priekšmeti, kas ir bojāti nepareizas
apstrādes/lietošanas dēļ, var netikt pieņemti atgriešanai.
Patērētājs nav atbildīgs par bojāto iepakojumu tikai tad, ja to nevar atvērt, nesabojājot iepakojumu,
piemēram, elastīgās saites.
Atgriežot “Otrās iespējas” (Second life) produktus, tiks izvērtēts vai konkrētajam produktam nav papildus
bojājumi, neskaitot tos, kuri definēti pārdošanas brīdī.
Ja produkts ar defektu tiek atgriezts pēc 30 dienu atgriešanas perioda beigām (neuzrādot klienta karti),
Jums tiks piedāvāta preces apmaiņas iespēja vai pilna samaksātās naudas atmaksas iespēja,
Ja defekta produkts tiek atgriezts 30 dienu laikā no pirkuma veikšanas brīža (neuzrādot klienta karti),
Jums ir tiesības saņemt pilnu samaksātās summas atmaksu vai veikt preces apmaiņu, uzrādot pirkuma
pamatojošu dokumentu – čeku.
Ja pirkumu esat veicis, uzrādot Decathlon Lietuva UAB Latvijas filiāle klienta karti un defekta produkts
tiek atgriezts pēc 365 dienu atgriešanas perioda beigām, Jums ir tiesības saņemt pilnu samaksātās summas
atmaksu vai veikt preces apmaiņu, uzrādot pirkuma pamatojošu dokumentu – čeku.
Ja pirkumu esat veicis, uzrādot Decathlon Lietuva UAB Latvijas filiāle klienta karti un defekta produkts
tiekatgriezts 365 dienu laikā no pirkuma veikšanas brīža, Jums ir tiesības saņemt pilnu samaksātās
summasatmaksuvai veikt preces apmaiņu, uzrādot pirkuma pamatojošu dokumentu – čeku.
Ja pirkuma brīdī tiek uzrādīta Decathlon Lietuva UAB Latvijas filiāle klienta karte, pirku ma čekam
automātiski tiks izveidotas elektroniskas kopijas, kuras tiek glabātas Decathlon Lietuva UAB Latvijas
filiāledatubāzē.Elektroniskos pirkuma čekus iespējams apskatīt savā klienta kontā Decathlon Lietuva UAB
Latvijas filiālemājaslapā, tādēļ papīra formāta pirkuma čeku nav nepieciešams uzrādīt. Tiek pieņemta arī
čeka elektroniskāversija.
Kādos gadījumos garantija nedarbojas
Decathlon Lietuva UAB Latvijas filiāle nevar nodrošināt preču atgriešanu, ja tās ir tīši bojātas vai
nepiemēroti lietotas. Ja produkta garantijas termiņš ir beidzies, Decathlon Lietuva UAB Latvijas filiāle
nevarēs veikt apmaiņu vai naudas atmaksu par bojāto preci.
Garantija neattiecas uz produkta bojājumiem nejauša trieciena rezultātā, nolaidības - izmantošanas un
apkopes dēļ, kas nav veikti atbilstoši piegādātāja noteikumiem. Garantija neattiecas uz bojājumiem, ko
izraisījušas trešās personas, vai bojājumiem, ko izraisījusi tīša noteikumu, uzstādīšanas vai apkopes
pārkāpšana. Garantija neattiecas uz izstrādājuma nolietojumu, kā arī uz produktiem, kas ir laboti,
neievērojot ražotāja norādījumus. Garantija neattiecas uz defektiem, kas radušies nepareizas uzstādīšanas,
izmantošanas vai apkopes dēļ, kā arī labojumiem, ko veicāt jūs vai trešās personas, kas nav pilnvaroti
Decathlon Lietuva UAB Latvijas filiāle attiecas tikai uz oriģinālām detaļām. Uguns, zibens, vētras,
vandālisma vai nedrošas transportēšanas radītie zaudējumi netiek segti.
Ja produkts tiek atgriezts bez pamatota iemesla, kas izriet no iepriekš minētajiem apstākļiem, Decathlon
Lietuva UAB Latvijas filiāle patur tiesības noraidīt klienta pieprasījumu un atdot preci klientam uz šī
rēķina.
Decathlon Lietuva UAB Latvijas filiāle nevar nodrošināt preču atgriešanu, ja tās ir tīši bojātas vai
nepiemēroti lietotas. Ja produkta garantijas termiņš ir beidzies, Decathlon Lietuva UAB Latvijas filiāle
nevarēs veikt apmaiņu vai naudas atmaksu par bojāto preci.
Garantija neattiecas uz produkta bojājumiem nejauša trieciena rezultātā, nolaidī bas - izmantošanas un
apkopesdēļ, kas nav veikti atbilstoši piegādātāja noteikumiem. Garantija neattiecas uz bojājumiem,
koizraisījušastrešās personas, vai bojājumiem, ko izraisījusi tīša noteikumu, uzstādīšanas vai apkopes
pārkāpšana.Garantijaneattiecas uz izstrādājuma nolietojumu, kā arī uz produktiem, kas ir laboti,
neievērojot ražotājanorādījumus.
Garantija neattiecas uz defektiem, kas radušies nepareizas uzstādīšanas, izmantošanas vai ap kopes dēļ, kā
arīlabojumiem, ko veicāt jūs vai trešās personas, kas nav pilnvaroti Decathlon Lietuva UAB Latvijas
filiāledarbinieki. Garantija attiecas tikai uz oriģinālām detaļām. Uguns, zibens, vētras, vandālisma vai
nedrošastransportēšanas radītie zaudējumi netiek segti.
Ja produkts tiek atgriezts bez pamatota iemesla, kas izriet no iepriekš minētajiem apstākļiem, mēs paturam
tiesības noraidīt klienta pieprasījumu un atdot preci klientam.
Distances līgums
Distances līgums ir vienošanās par preces iegādi vai pakalpojuma sniegšanu, kas noslēgta neklātienes
apstākļos, izmantojot distances saziņas līdzekļus.
Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 10. panta 1. apakšpunkts (PTAL) paredz, ka:
Distances līgums ir patērētāja un pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja vienošanās, kuru t i e noslēguši,
vienlaikus neatrodoties vienā un tajā pašā vietā, bet līdz līguma slēgšanas brīdim un līguma
slēgšanasbrīdīizmantojot vienu vai vairākus distances saziņas līdzekļus, kā arī organizētu preču, digitālā
satura vaidigitālo pakalpojumu pārdošanu vai pakalpojumu sniegšanas shēmu.
Par distances saziņas līdzekļiem uzskatāms tālrunis, tīmeklis, elektroniskais pasts, televīzija, katalogs,
presē publicētās reklāmas, kurām pievienots pasūtījuma kupons, un citi informācijas nosūtīšanas
unpārraidīšanas distances līdzekļi.
Distances līgums paredz šādas atteikuma tiesības Patērētājiem:
- tiesības atteikties no internetveikala pasūtījuma 14 dienas no piegādes/saņemšanas brīža;
- tiesības pārbaudīt preces īpašības tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt parastā veikalā jeb esot veikalā/veicot pirkumu uz vietas.
Pasūtījuma noformēšana, veikšana veikalā uz vietas netiek uzskatīta par distances līguma slēgšanu.
Pasūtījuma noformēšana veikalā, izmantojot opciju to saņemt uz vietas, ir distances līgums, tādējādi dodot
klientam 14 dienu atteikuma tiesības.
Balstoties uz Latvijas Republikas Ministru kabineta pieņemtiem noteikumiem Nr.255 par Noteikumiem par
distances līguma 22. punktu, Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
- prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;
- prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
- patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
- prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām.