BTWIN
Kods.
8820625
4949771
Pilsētas riteņbraukšanas velosipēda riepa garām distancēm
20,00 €
Ar nodokļiem
Veikala pieejamība
Veikala pieejamība
Šī riepa ir izstrādāta ikdienas braucieniem pa visu veidu ceļiem, gan sausos, gan lietainos laikapstākļos.
PRIEKŠROCĪBAS
Saderība
28 collu riteņiem no 17C līdz 23C. Saderīga ar 700x35 līdz 700x45 kamerām.Viegls
580 g.Aizsardzība pret caurduršanu
Aizsardzība: augsta blīvuma neilona stiegrojums visas riepas iekšpusē.Redzamība
Atstarojošas joslas sānos labākai redzamībai naktī.Efektivitāte
Vieglais svars un uzbūve padara to par samērā ātru riepu.Saķere
Sānu izciļņi nodrošina saķeri uz visu veidu ceļiem.TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
Konstrukcija
Struktūra 60 TPI.
Gumijas ārpuse.
Pilns papildu gumijas slānis iekšpusē zem pretcaurduršanas joslas no gala līdz galam.
Augsta blīvuma neilona stiegrojums visā riepā, lai samazinātu caurduršanas iespējas.
Gumijas ārpuse.
Pilns papildu gumijas slānis iekšpusē zem pretcaurduršanas joslas no gala līdz galam.
Augsta blīvuma neilona stiegrojums visā riepā, lai samazinātu caurduršanas iespējas.
Izmēri
38x622 / 700x38
Padomi par spiedienu riepās
Atšķirībā no automašīnas, velosipēda riepas ir regulāri jāpiepumpē.
Iesakām uzturēt spiedienu riepās no 3 līdz 5,5 bāriem.Nepietiekami piepumpēta riepa ievērojami samazina velosipēda veiktspēju, līdz ar to arī pūles, kas jums jāpieliek, kā arī palielina pārduršanas risku.
Ar 3 bāriem velosipēds būs ērtāks un mazāk efektīvs, bet ar 5,5 bāriem - tieši pretēji.
Iesakām uzturēt spiedienu riepās no 3 līdz 5,5 bāriem.Nepietiekami piepumpēta riepa ievērojami samazina velosipēda veiktspēju, līdz ar to arī pūles, kas jums jāpieliek, kā arī palielina pārduršanas risku.
Ar 3 bāriem velosipēds būs ērtāks un mazāk efektīvs, bet ar 5,5 bāriem - tieši pretēji.
Ko darīt, ja ir caurdurta riepa?
Caurduršanas gadījumā ļoti bieži nākas saskarties ar to, ka atlūzas, kas caurdūra riepu (stikla šķembas, ērkšķi utt.), iestrēgst gumijā un tur arī paliek.
Šādā gadījumā jūs nepārtraukti caurdursiet riepu, pat pēc kameras nomaiņas.
Mēs iesakām rūpīgi pārbaudīt riepas ārpusi un iekšpusi pirms kameras nomaiņas un riepas uzstādīšanas atpakaļ uz aploka.Uzstādot to atpakaļ, pievērsiet uzmanību griešanās virzienam (bulta norāda uz priekšu).
Šādā gadījumā jūs nepārtraukti caurdursiet riepu, pat pēc kameras nomaiņas.
Mēs iesakām rūpīgi pārbaudīt riepas ārpusi un iekšpusi pirms kameras nomaiņas un riepas uzstādīšanas atpakaļ uz aploka.Uzstādot to atpakaļ, pievērsiet uzmanību griešanās virzienam (bulta norāda uz priekšu).
sastāvs
sastāvs
Pamatdaļa: 20.0% Poliamīds, 30.0% Dabiskā kaučuka latekss, 30.0% Stirolbutadiēnkaučuka latekss, 20.0% Nerūsējošais tērauds
Padomi uzglabāšanai un apkopei
NEMAZGāT.
IZSLēGTA BALINāšANA.
NEžāVēT VEļAS žāVēTAVā.
NEGLUDINāT.
NELIETOJIET ķīMISKO TīRīšANU.
Lietošanas ierobežojumi
Nav piemērota sniegam un melnajam ledum.
TESTI UN GARANTIJA
Testa produkts
Mūsu riepas tiek pārbaudītas specializētajā laboratorijā Wheel Energy.
https://wheelenergy.com/bicycles/
Mēs testējam izturību pret nodilumu un caurduršanu salīdzinājumā ar references riepām tirgū.
Garantija
2 Gadi