Filtri 0
Filtri 0
VAN RYSEL Kods. 8788564 4792284

El. šosejas velosipēds “E-EDR AF” ar palīdzības sistēmu, Apex AXS, 1x12, violets

2 800,00 €
Ar nodokļiem
Krāsa: PURPURA
  • PURPURA
Nav pieejams tiešsaistē

Veikala pieejamība

Mūsu elektriskais šosejas velosipēds E-EDR AF izbraucienu laikā ļauj pievarēt ilgākus, stāvākus kāpumus, nepieprasot nekādu papildu piepūli uz horizontāla ceļa.

PRIEKŠROCĪBAS

Autonomija

Vairāk kā 100 km ar 250 Wh akumulatoru un 160 km ar papildu akumulatoru.

Viegls

Šis izmēra M elektriskais šosejas velosipēds sver mazāk nekā 14 kg.

Precizitāte

Ātra, precīza pārnesumu maiņa ar jauno aprīkojuma komplektu Sram Apex, 1x12.

Jauda

Pieveiciet jebkuru kāpumu ar 250 W motoru un 40 Nm griezes momentu.

Bremzēšanas jauda

Hidrauliskās disku bremzes kontrolei un jaudai.

TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

Velosipēds E-EDR AF Ethos

E-EDR AF ir viens no mūsu izturīgo velosipēdu klāsta. AF nozīmē alumīnija rāmis. Mūsu izturības klāsta velosipēdi ir paredzēti velosipēdistiem, kuru prioritāte ir braukšanas prieks.

Ar alumīnija rāmi un komplektu Mahle (3,5 kg) šis elektriskais šosejas velosipēds ir gan viegls, gan ērts.

Lai jūs būtu drošībā, visi klāsta velosipēdi ir aprīkoti ar hidrauliskām disku bremzēm, kā arī 32 mm riepām.

Kas ir E-velosipēds?

E-velosipēdi šobrīd ir ļoti populāri. E-riteņbraukšana joprojām ir riteņbraukšana — jūs nebraucat ar mopēdu.

Taču, pateicoties pielāgojamajai palīdzībai, jūs varat ceļot tālāk nekā parasti un pieņemt jaunus izaicinājumus.

E-velosipēdi ir radīti riteņbraukšanas baudīšanai. Tie palīdz jums pievarēt grūtus kāpumus, bet saglabā pietiekami daudz enerģijas, lai pārvarētu arī nākamos.

Pastāv likumdošana, kas ierobežo e-velosipēdu ātrumu līdz 25 km/h. Pārsniedzot šo ātrumu, palīdzība atslēdzas.

Kādas ir velosipēda iespējas?

Akumulatora un motora komplekts Mahle nodrošina 250 Wh akumulatora darbības laiku. Ja vēlaties vēl vairāk palielināt velosipēda akumulatora darbību, jums būs jāpievieno ārējais akumulators.

Mēs atlasījām testētāju grupu, kuri 6 mēnešus brauca ar velosipēdu dažādos laikapstākļos, dažādos kāpumos un ar dažādiem palīdzības līmeņiem, lai mēs varētu sniegt jums visprecīzākos datus par šo velosipēdu.

Velosipēdam ir 3 dažādi palīdzības līmeņi.

Kā darbojas papildu akumulators?

Papildu ārējais akumulators jāsavieno ar galveno akumulatoru brauciena sākumā.

Kad galvenais akumulators izlādējas, ārējais akumulators sāk to uzpildīt.

Papildu akumulatoru varat iegādāties mūsu vietnē.

Ko sagaidīt no akumulatora?

- Marc — nopietniem attālumiem (8000 km/gadā):



Oriģ. akum.: 120 km; - 1000 m kāp. pastipr.; - 1. un 2. palīdz. līm.; - 24,7 km/h vid. ātrums. - Ar pap. akum.:163 km; - 1500 m kāp. pastipr.; - 1. un 2. palīdz. līm.; - 23,8 km/h vid. ātr.; - 24% atlikusī uzlāde. Izlādējies pap. akum.



- Diane — parastam velotūr. (3000 km/gadā):



Oriģ. akum.: 60 km; - 354 m kāp. pastipr.; - 2. palīdz. līm.; - 23,8 km/h vid. ātr.

Ar pap. akum.: 91 km; - 1296 m kāp. pastipr.; - 2. palīdz. līmenis.

Ko sagaidīt no akumulatora kalnos?

- Patrick — parastam velotūr. (5000 km/gadā)/Alpos dzīvojošajiem:

Oriģ. akum.: 67 km; - 1118 m kāp. pastipr.; - 26,2 km/h vid. ātr.; - 1. un 2. palīdz. līmenis.

Ar pap. akum.: 112 km; - 2934 m kāp. pastipr.; - 23,4 km/h vid. ātr.; - 1. un 2. palīdz. līmenis.

- Sandrine — parastam velotūr. (2000 km/gadā)/Alpos dzīvojošajiem:

Oriģ. akum.: 40 km; - 900 m kāp. pastipr.; - 20 km/h vid. ātr.; - 3. palīdz. līmenis.

Ar pap. akum:65 km; -1600 kāp. pastipr.; - 20 km/h vid. ātr.; - 3. palīdz. līmenis.

Kas jāzina par akumulatoru?

Kad akumulators izlādējas līdz 7%, neatkarīgi no palīdzības līmeņa, tā samazinās līdz ļoti zemam līmenim, lai jūs varētu droši nokļūt mājās.



Akumulators ir paredzēts 5 gadiem/500 uzlādes cikliem. Pēc tam tas zaudēs zināmu jaudu.



Akumulators nav noņemams, un tas jāuzlādē kopā ar velosipēdu.

Lai to pilnībā uzlādētu, nepieciešamas 4 līdz 5 stundas.

BC 900 velosipēdu dators

Šim velosipēdam komplektā ir BC 900 velosipēdu dators.Tas ir īpaši izstrādāts šim velosipēdam un ir lielisks palīgs mijiedarbībā ar velosipēdu.



GPS dators parāda akumulatora uzlādes līmeni, atlikušo attālumu un palīdzības līmeni.

Varat savienot BC900 ar lietotni Decathlon Connect, lai iegūtu sīkāku informāciju par saviem braucieniem.

Savienojamība

Sistēma Mahle X35 ir aprīkota ar Ant+ un Bluetooth, lai jūs varētu pieslēgt tālruni vai parasto velosipēdu datoru, ja nevēlaties izmantot BC900.



Lietotne Mahle ļauj arī pielāgot iestatījumus un piekļūt datiem par jūsu braucieniem.

Rāmis un dakša

Rāmim ir izturības stila ģeometrija. Šis velosipēds pilnībā ir veidots tā, lai jūs varētu maksimāli izbaudīt braucienu.

Metinājuma vietas uz redzamākajiem savienojumiem ir gludi nopulētas, lai padarītu velosipēdu elegantāku.

Dakša ir izgatavota 100% no oglekļa neticami precīzai stūrēšanai. Tai ir arī montāžas caurumi sānos, kas ļauj pārvadāt līdz 4 kg katrā pusē.

Ja izvēlaties uzstādīt bagāžnieku, uz tā varat pārvadāt līdz 10 kg. Saderīgs ar riepām līdz 700x35.

Kādas ir viena zobrata piedziņas priekšrocības?

12 ātrumu kasešu parādīšanās paver jaunas iespējas 1x piedziņas sistēmai.

Protams, ka galvenā priekšrocība joprojām ir lietošanas vienkāršība. Nevajadzētu aizmirst arī par samazināto svaru, jo ir pazudis vesels pārslēdzējs un ir tikai viens zobrats.

To ir arī daudz vieglāk apkopt un uzturēt, turklāt jūs varat braukt ar ātrumu 40 km/h vai doties kalnā, nepārslēdzot zobratu.

Viena zobrata piedziņa ir īpaši piemērota e-velosipēdiem.

Elektriskā piedziņa Sram Apex AXS ar vienu zobratu

Šai versijai ir aprīkojuma komplekts Sram Apex, 1x12, ar šādiem elementiem:

Klaņu bloks Sram Apex x X1, 42 zobi. Maināms klaņu garums atkarībā no velosipēda izmēra:

XS — 165 mm;

S — 170 mm;

M — 172,5 mm;

L — 175 mm.



Kasete: Sram XPLR PG 11-44 ātrumi (11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44).

Aizmugurējais ātrumu pārslēgšanas mehānisms: Sram Apex AXS (bezvadu elektriskā pārslēgšana).

Pārslēdzējs: Sram Apex AXS.

Ķēde:Sram Apex.

Monobloks: DUB PressFit.

Piedziņas apkope

Ņemiet vērā, ka ir svarīgi regulāri veikt piedziņas apkopi, īpaši, ja braucat sarežģītos apstākļos (slapji un/vai netīri ceļi).

Regulāra apkope palīdzēs jūsu piedziņai kalpot ilgāk.

Regulāri pārbaudiet ķēdi, izmantojot mūsu ķēdes nodiluma indikatoru,

kas ir pieejams mūsu tīmekļa vietnē.

Piedziņas kalpošanas laiks

Pērkot velosipēdu, svarīgi ņemt vērā tā apkopes izmaksas, jo īpaši saistība ar piedziņu. Zemāk norādītie skaitļi ir vidējie rādītāji, un tās ir dotas, lai jūs varētu gūt vispārēju priekšstatu par to, ko sagaidīt. Tās, protams, var atšķirties atkarībā no tā, kā jūs rūpējaties par velosipēda piedziņu.



Labi uzturētas ķēdes vid. kalpošanas laiks ir 5000 km.

Vidējais kasetes kalpošanas laiks ir 10 000–12 000 km.



Sliktā stāvoklī esoša ķēde var pārtrūkt, tas var sabojāt velosipēda rāmi.

Disku bremzes

Disku bremzes Sram Apex ar 160 mm rotoriem priekšpusē un aizmugurē.Bremzes Sram Apex ir hidrauliskas. Tas nodrošina, ka bremzēšana ir vienmērīgāka un jaudīgāka, nekā ar trošu sistēmas hidrauliskajām bremzēm.

Šīs bremzes ir jāiestrādā. Veiciet 20 posmu pakāpenisku bremzēšanu ar nelielu ātrumu (20 km/h), pēc tam otru bremzēšanu ar ātrumu 30 km/h.

Jums ir pamatīgi jālieto abas bremzes.

Tas nodrošina labāku saķeri starp kluci un disku.

Hidraulisko bremžu apkope

Hidrauliskās bremzes darbojas, izmantojot slēgtu kontūrs starp bremžu sviru un suportu.

Šļūtene uztur blīvējumu.

Ar laiku spiediens šļūtenēs normāli samazinās, kā rezultātā samazinās bremzēšanas efektivitāte. Ja bremzēšana kļūst pārāk maiga vai jūs strauji atduraties pret stūri, sistēma ir jāatgaiso. Tam nepieciešami specifiski instrumenti un zināšanas.

Brīdinājums un regulēšana

Iegaumējiet! Nekad nesapiediet bremzes, ja ritenis nav piestiprināts, jo bremžu kluči var saķerties.

Ja disks pieskaras, izpildiet šos norādījumus, lai no jauna izlīdzinātu riteni un suportu:



- atbrīvojiet riteņa asi;

- spēcīgi bremzējiet un vienlaicīgi pievelciet riteņa asi;

- ja disks atkal pieskaras, jums būs jādara tas pats, vienlaikus atlaižot skavu;

- ja problēma saglabājas, apmeklējiet veikalu.

Riteņi un riepas

Riteņi Van Rysel ir īpaši izstrādāti e-velosipēdiem.

Iekšējais aploka platums: 19C.

12 x 100 priekšējā ass.

Īpaša aizmugurējā ass.

Tubeless-ready riteņi.

Iegaumējiet! Vienmēr ņemiet līdzi 17 mm uzgriežņu atslēgu, lai riepas caurduršanas gadījumā varētu noņemt aizmugurējo riteni.



Van Rysel 32 mm riepa: lielisks veiktspējas un izturības līdzsvars. Paredzam, ka normālos šosejas riteņbraukšanas apstākļos tās kalpos 6000 km.

Stūres, pedāļu un sēdekļa daļa

Sieviešu velosipēda E-EDR AF stūre, sēdeklis un pedāļi ir pilnībā izgatavoti no alumīnija. Aprīkots ar Van Rysel stūri un iznesumu.

Iznesuma izmērs ir atkarīgs no velosipēda izmēra:

XS — 60 mm;

S — 70 mm;

M — 80 mm;

L — 90 mm.



Stūres izmērs:

XS — 380 mm;

S — 380 mm;

M — 400 mm;

L — 400 mm.

Pozīcija

Sēdekļa stute Van Rysel, 27,2 mm, XS: 250 mm.

S: 300 mm.

M/L: 350 mm.



Sieviešu sēdeklis Van Rysel.

sastāvs

sastāvs

Velosipēda rāmis: 100.0% Alumīnijs

Padomi uzglabāšanai un apkopei

GALIMA DžIOVINTI DžIOVYKLOJE. - ĮPRASTA TEMPERATūRA, MAKSIMALI BūGNO IšMETAMO ORO TEMPERATūRA 80 °C. GALIMA DžIOVINTI DžIOVYKLOJE. - ĮPRASTA TEMPERATūRA, MAKSIMALI BūGNO IšMETAMO ORO TEMPERATūRA 80 °C.
MAKSIMALI SKALBIMO TEMPERATūRA - 30 °C. - LABAI VIDUTINIO SUNKUMO GYDYMAS. MAKSIMALI SKALBIMO TEMPERATūRA - 30 °C. - LABAI VIDUTINIO SUNKUMO GYDYMAS.
LYGINAMA ESANT MAKSIMALIAI 150 °C PADO PLOKščIų TEMPERATūRAI. LYGINAMA ESANT MAKSIMALIAI 150 °C PADO PLOKščIų TEMPERATūRAI.
DIDžIAUSIA SKALBIMO TEMPERATūRA - 70 °C. - ĮPRASTAS GYDYMAS. DIDžIAUSIA SKALBIMO TEMPERATūRA - 70 °C. - ĮPRASTAS GYDYMAS.
LYGINAMA ESANT MAKSIMALIAI 200 °C PADO PLOKščIų TEMPERATūRAI. LYGINAMA ESANT MAKSIMALIAI 200 °C PADO PLOKščIų TEMPERATūRAI.

TESTI UN GARANTIJA

Garantija

2 Gadi