VAN RYSEL
Kods.
8787599
4753820
Šosejas velosipēds “RCR Force AXS”, neapstrādātas oglekļa šķiedras
4 990,00 €
Ar nodokļiem
Veikala pieejamība
Veikala pieejamība
Šis velosipēds paredzēts braucējiem, kuri ir apsēsti ar ideāla aerodinamikas, svara un stingrības līdzsvara sasniegšanu. RCR nozīmē “racer”.
PRIEKŠROCĪBAS
Aerodinamika
Vēja tunelī apstiprināts rāmis un dakša.Viegls
M izmērs: 7.7 kg.Daudzpusība
Jauna SRAM Force 2x12 piedziņa.Efektivitāte
100% oglekļa šķiedras rāmis un dakša.Bremzēšanas jauda
Hidrauliskās bremzes jaudīgai pakāpeniskai bremzēšanai.TEHNISKĀ INFORMĀCIJA
RCR klāsts
RCR klāsts ir īsts gardums velosipēdistiem, kuri vēlas pilnvērtīgu velosipēdu bez kompromisiem. Šim velosipēdam sniegums bija mūsu prioritāte. Katras caurules šķērsgriezumi ir aprēķināti tā, lai tie būtu maksimāli efektīvi galvenajos vēja leņķos (-15°/+15°).
Šis velosipēds ietilpst “vieglā aero” velosipēdu kategorijā, piedāvājot perfektu līdzsvaru starp svaru, stingrību un aerodinamiku un tādējādi radot izcilu velosipēdu.
Ja jūs meklējat velosipēdu, lai uzvarētu sacīkstēs, meklējiet tikai RCR!
Šis velosipēds ietilpst “vieglā aero” velosipēdu kategorijā, piedāvājot perfektu līdzsvaru starp svaru, stingrību un aerodinamiku un tādējādi radot izcilu velosipēdu.
Ja jūs meklējat velosipēdu, lai uzvarētu sacīkstēs, meklējiet tikai RCR!
Ar ko RCR atšķiras no RCR Pro?
Oglekļa rāmi veido tā ģeometrija, formas un salikums. Salikums ir tas, kā oglekļa šķiedras tiek saliktas. Ne visām šķiedrām ir vienādas īpašības.
RCR rāmī mēs izmantojam tikai augstas modulācijas šķiedras. RCR PRO esam izvēlējušies izcilas šķiedras, kas padara velosipēdu stingrāku vietās, kuras ir pakļautas vislielākajam nolietojumam un kas nedaudz samazina svaru.
RCR PRO ir gatavs konkurēt augstākajā līmenī.
RCR rāmī mēs izmantojam tikai augstas modulācijas šķiedras. RCR PRO esam izvēlējušies izcilas šķiedras, kas padara velosipēdu stingrāku vietās, kuras ir pakļautas vislielākajam nolietojumam un kas nedaudz samazina svaru.
RCR PRO ir gatavs konkurēt augstākajā līmenī.
Vairāk par rāmi
RCR M izmēra rāmis sver 830 g (krāsots).
RCR Pro izmēra rāmis sver 790 g (krāsots).
RCR M izmēra dakša sver 380 g (krāsota).
Rāmis ir savietojams ar līdz 33 mm platām riepām.
Atkarībā no krāsas var būt nelielas svara izmaiņas (+/- 50 g).
RCR Pro izmēra rāmis sver 790 g (krāsots).
RCR M izmēra dakša sver 380 g (krāsota).
Rāmis ir savietojams ar līdz 33 mm platām riepām.
Atkarībā no krāsas var būt nelielas svara izmaiņas (+/- 50 g).
Stūrēšanas pozīcija
Mēs esam integrējuši stūres bļodiņas daļas, lai RCR vadītos vienmērīgi, vienlaikus saglabājot vieglu apkopi.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: iznesums ir viegls, taču pietiekami stingrs.
XS: 80 mm.
S: 90 mm;
M: 100 mm.
L: 110 mm.
XL: 120 mm.
DEDA SUPERZERO RS stūre (oglekļa)
Deda mērījumi tiek ņemti no galiem (piemēram: 400 mm stūre, mērot starp asīm = 420 mm stūre no Deda)
Platums starp asīm:
XS/S: 400 mm.
M/L: 420 mm.
XL: 440 mm.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO: iznesums ir viegls, taču pietiekami stingrs.
XS: 80 mm.
S: 90 mm;
M: 100 mm.
L: 110 mm.
XL: 120 mm.
DEDA SUPERZERO RS stūre (oglekļa)
Deda mērījumi tiek ņemti no galiem (piemēram: 400 mm stūre, mērot starp asīm = 420 mm stūre no Deda)
Platums starp asīm:
XS/S: 400 mm.
M/L: 420 mm.
XL: 440 mm.
SRAM Force aprīkojums un Quarq jaudas mērītājs
RCR velosipēds ir aprīkots ar SRAM Force eTap AXS aprīkojumu un Quarq jaudas mērītāju. Jaudas mērītājs ir obligāts velosipēdistiem, kuri vēlas plānot savu treniņu, lai izlabotu savu sniegumu.
Kopējais piedziņas svars: 2920 g ar jaudas mērītāju.
Elektroniskajam aprīkojumam ir divas atsevišķas baterijas (viena katram pārslēdzējam).Varat izmantot lietotni Sram, lai iestatītu velosipēdu un skatītu savu braucienu datus.
Kopējais piedziņas svars: 2920 g ar jaudas mērītāju.
Elektroniskajam aprīkojumam ir divas atsevišķas baterijas (viena katram pārslēdzējam).Varat izmantot lietotni Sram, lai iestatītu velosipēdu un skatītu savu braucienu datus.
SRAM Force piedziņa
Pārslēdzējs: RIVAL ETAP AXS D2
Priekšējais pārslēdzējs: Force Etap AXS D2
Aizmugurējais pārslēdzējs: Force Etap AXS D2 MAX 36T
Kasete: Force XG 1270 D1 10-33
Zobrats: FORCE D2 DUB PM 48/35T
Klaņu garums atbilstoši izmēram
XS: 165 mm.
S: 170 mm.
M izmērs:172,5 mm.
L/XL izmērs:175 mm.
Sram Force ķēde
Sram elementus var viegli nomainīt, saderīgs ir Force un Rival piedāvājuma klāsts.
Priekšējais pārslēdzējs: Force Etap AXS D2
Aizmugurējais pārslēdzējs: Force Etap AXS D2 MAX 36T
Kasete: Force XG 1270 D1 10-33
Zobrats: FORCE D2 DUB PM 48/35T
Klaņu garums atbilstoši izmēram
XS: 165 mm.
S: 170 mm.
M izmērs:172,5 mm.
L/XL izmērs:175 mm.
Sram Force ķēde
Sram elementus var viegli nomainīt, saderīgs ir Force un Rival piedāvājuma klāsts.
Pārnesumu pārslēdzēja apkope
Ņemiet vērā, ka ir svarīgi regulāri veikt piedziņas sistēmas apkopi, īpaši, ja braucat sarežģītos apstākļos (slapji un/vai netīri ceļi).
Regulāra apkope palīdzēs jūsu piedziņas sistēmai kalpot ilgāk.
Regulāri pārbaudiet ķēdi, izmantojot mūsu ķēdes nodiluma indikatoru,
kas ir pieejams mūsu tīmekļa vietnē.
Regulāra apkope palīdzēs jūsu piedziņas sistēmai kalpot ilgāk.
Regulāri pārbaudiet ķēdi, izmantojot mūsu ķēdes nodiluma indikatoru,
kas ir pieejams mūsu tīmekļa vietnē.
Piedziņas sistēmas kalpošanas laiks
Pērkot velosipēdu, svarīgi ņemt vērā tā apkopes izmaksas, jo īpaši attiecībā uz piedziņas sistēmu.Zemāk norādītās summas ir vidējie rādītāji, un tās ir dotas, lai jūs varētu gūt vispārēju priekšstatu par to, ko sagaidīt. Tās, protams, var atšķirties atkarībā no tā, kā jūs rūpējaties par velosipēda piedziņas sistēmu.
Labi uzturētas ķēdes vid. kalpošanas laiks ir 5000 km.
Vid. kasetes kalpošanas laiks ir 10 000-12 000 km.
Sliktā stāvoklī esoša ķēde var pārtrūkt, tas var sabojāt velosipēda rāmi.
Labi uzturētas ķēdes vid. kalpošanas laiks ir 5000 km.
Vid. kasetes kalpošanas laiks ir 10 000-12 000 km.
Sliktā stāvoklī esoša ķēde var pārtrūkt, tas var sabojāt velosipēda rāmi.
Disku bremzes
SRAM Force disku bremzes, priekšā — 160 mm diski, aizmugurē — 140 mm.
SRAM Force bremzes ir hidrauliskas. Tas nodrošina, ka bremzēšana ir vienmērīgāka un jaudīgāka, nekā ar trošu sistēmas hidrauliskajām bremzēm.
Jums būs jāuzstāda šīs bremzes. Vienkārši bremzējiet pakāpeniski 20 reizes, braucot nelielā ātrumā (20 km/h), pēc tam atkārtojiet ar ātrumu 30 km/h. Pārliecinieties, ka ir uzstādītas abas bremzes.To ielikšana rada lielāku berzi starp bremžu disku un bremžu kluci.
SRAM Force bremzes ir hidrauliskas. Tas nodrošina, ka bremzēšana ir vienmērīgāka un jaudīgāka, nekā ar trošu sistēmas hidrauliskajām bremzēm.
Jums būs jāuzstāda šīs bremzes. Vienkārši bremzējiet pakāpeniski 20 reizes, braucot nelielā ātrumā (20 km/h), pēc tam atkārtojiet ar ātrumu 30 km/h. Pārliecinieties, ka ir uzstādītas abas bremzes.To ielikšana rada lielāku berzi starp bremžu disku un bremžu kluci.
Hidraulisko bremžu apkope
Hidrauliskās bremzes darbojas, izmantojot slēgtu ķēdi starp bremžu sviru un skavu.Šļūtene uztur blīvējumu.
Ar laiku normāli samazinās spiediens šļūtenēs, kā rezultātā samazinās bremzēšanas efektivitāte. Ja bremžu aizsargs ir pārāk vaļīgs vai jūs uz neilgu brīdi apstājaties balstoties pret stūri, sistēma ir jāatbrīvo. Tam nepieciešami specifiski instrumenti un zināšanas.
Ar laiku normāli samazinās spiediens šļūtenēs, kā rezultātā samazinās bremzēšanas efektivitāte. Ja bremžu aizsargs ir pārāk vaļīgs vai jūs uz neilgu brīdi apstājaties balstoties pret stūri, sistēma ir jāatbrīvo. Tam nepieciešami specifiski instrumenti un zināšanas.
Brīdinājums un regulēšana
Iegaumējiet!nekad nesaspiediet bremzes, ja ritenis nav piestiprināts, jo bremžu kluči var saķerties.
Ja rotors pieskaras klučiem, šeit ir aprakstīts, kā noregulēt riteni un skavu:
- Atbrīvojiet bremžu suportu;
- Stingri bremzējiet un vienlaikus pievelciet suportu;
- Ja problēma joprojām pastāv, dodieties uz tuvāko veikalu.
Ja rotors pieskaras klučiem, šeit ir aprakstīts, kā noregulēt riteni un skavu:
- Atbrīvojiet bremžu suportu;
- Stingri bremzējiet un vienlaikus pievelciet suportu;
- Ja problēma joprojām pastāv, dodieties uz tuvāko veikalu.
ZIPP 404 Firecrest riteņi
ZIPP 404 ritenis ir noslīpēts, lai uzlabotu sniegumu. 100% oglekļa šķiedru Tubeless ready ritenis bez āķiem.Tā dziļums ir 58 mm, tāpat kā iepriekšējai versijai, taču tam ir arī jaunā ZR1 rumba, kas ir vienmērīgāka un rada mazāku berzi brīvgaitas laikā.
Iekšējais platums ir 23 mm, kas piemērots 28 mm šķērsgriezuma riepām.Spiediens no 3 līdz 5 bāriem (maks.).
Svars (pāris): 1470 g.
Iekšējais platums ir 23 mm, kas piemērots 28 mm šķērsgriezuma riepām.Spiediens no 3 līdz 5 bāriem (maks.).
Svars (pāris): 1470 g.
Melnas Michelin Power Cup riepas
Paaugstiniet pašapziņu ar Michelin Power Cup šosejas riepām sacensībām un treniņiem. Šo riepu Cofidis komanda izmanto sacensībām. Tā ir tieši iedvesmota no MotoGP tehnoloģijas, kas nodrošina ātrumu un sniegumu.
Tās ir vieglas un uzticamas, pateicoties Michelin Aramid Shield tehnoloģijai un 3 x 120 TPI karkasam. Michelin GUM-X saķere labi notur uz ceļa un nodrošina stabilitāti gan uz sausas, gan slapjas virsmas.
700x28 : spiediens no 3 līdz 5 bāriem.
240 g.
Tās ir vieglas un uzticamas, pateicoties Michelin Aramid Shield tehnoloģijai un 3 x 120 TPI karkasam. Michelin GUM-X saķere labi notur uz ceļa un nodrošina stabilitāti gan uz sausas, gan slapjas virsmas.
700x28 : spiediens no 3 līdz 5 bāriem.
240 g.
Bezkameras riepa vai riepa ar kameru
Ieteicams riepas nomainīt uz bezkameru riepām, izmantojot šī velosipēda komplektācijā iekļauto bezkameras vārstu.
Bezkameru riepas ir ērtākas un efektīvākas, un nedaudz caurdurtas, tās var pašas atgūt hermētiskās īpašības.
Protams, remonta komplektā vienmēr līdzi jābūt kamerai, ja gadījumā riepa tiek caurdurta nopietnāk.
Bezkameru riepas ir ērtākas un efektīvākas, un nedaudz caurdurtas, tās var pašas atgūt hermētiskās īpašības.
Protams, remonta komplektā vienmēr līdzi jābūt kamerai, ja gadījumā riepa tiek caurdurta nopietnāk.
Pozīcija
RCR oglekļa sēdekļa stute -15 mm.
Fizik Argo Vento R5 sēdeklis vai Fizik Antares R5 sēdeklis, atkarībā no modeļa.
Šiem sacensību sēdekļiem, kas izstrādāti sadarbībā ar profesionāliem braucējiem, ir īss izbīdījums, lai veicinātu stabilitāti un mazinātu spiedienu uz mīksto audu zonu.
Svars: 225 g (140 mm).
Fizik Argo Vento R5 sēdeklis vai Fizik Antares R5 sēdeklis, atkarībā no modeļa.
Šiem sacensību sēdekļiem, kas izstrādāti sadarbībā ar profesionāliem braucējiem, ir īss izbīdījums, lai veicinātu stabilitāti un mazinātu spiedienu uz mīksto audu zonu.
Svars: 225 g (140 mm).
Pedāļi
Tiek pārdots bez pedāļiem.
Kurš izmērs?
Skatiet velosipēda rāmja ģeometrijas tabulu.
Ja jūsu mērījumi ir uz robežšķirtnes starp diviem izmēriem, mazāks izmērs būs labāks, ja vēlaties, lai velosipēds ir atsaucīgāks un dzīvīgāks. Tomēr, ja vēlaties justies ērti, braucot garas distances, labāks būs lielāks izmērs.
Ja jūsu mērījumi ir uz robežšķirtnes starp diviem izmēriem, mazāks izmērs būs labāks, ja vēlaties, lai velosipēds ir atsaucīgāks un dzīvīgāks. Tomēr, ja vēlaties justies ērti, braucot garas distances, labāks būs lielāks izmērs.
Svarīgi/Drošība
Zipp riteņi tiek uzskatīti par bezapmaļu, jo tiem nav apmales, kas noturētu riepu aplokā.
Tas ir spiediens, kas notur riepu aplokā.
Jums jāievēro Zipp ieteiktais maksimālais spiediens — nekad nepārsniedziet 5 bārus, pretējā gadījumā varat pazaudēt riepu.
Tas ir spiediens, kas notur riepu aplokā.
Jums jāievēro Zipp ieteiktais maksimālais spiediens — nekad nepārsniedziet 5 bārus, pretējā gadījumā varat pazaudēt riepu.
sastāvs
sastāvs
Velosipēda rāmis: 100.0% Ogleklis
Padomi uzglabāšanai un apkopei
GALIMA DžIOVINTI DžIOVYKLOJE. - ĮPRASTA TEMPERATūRA, MAKSIMALI BūGNO IšMETAMO ORO TEMPERATūRA 80 °C.
MAKSIMALI SKALBIMO TEMPERATūRA - 30 °C. - LABAI VIDUTINIO SUNKUMO GYDYMAS.
LYGINAMA ESANT MAKSIMALIAI 150 °C PADO PLOKščIų TEMPERATūRAI.
DIDžIAUSIA SKALBIMO TEMPERATūRA - 70 °C. - ĮPRASTAS GYDYMAS.
LYGINAMA ESANT MAKSIMALIAI 200 °C PADO PLOKščIų TEMPERATūRAI.
TESTI UN GARANTIJA
Detaļu garantija
Mūsu oglekļa šķiedru rāmjiem un dakšām ir 5 gadu garantija.